Burmistrz Rawicza szuka chętnych na stanowisko do spraw administrowania mieniem i ubezpieczeniem gminy oraz osoby do pracy Biurze Promocji i Komunikacji Społecznej w rawickim magistracie
W obu przypadkach zatrudnienie ma być na cały etat i od stycznia przyszłego roku. Do udziału w pierwszym naborze niezbędne jest posiadanie wykształcenia wyższego magisterskiego oraz doświadczenie - minimum roczny staż pracy zawodowej na podstawie umowy o pracę. Wśród wymagań dodatkowych uwzględniono, m.in. wiedzę z zakresu przepisów Kodeksu Postępowania Administracyjnego czy Prawa Zamówień Publicznych.
Z kolei, do ubiegania się o pracę w biurze promocji wystarczy wykształcenie średnie. Mile widziana są, m.in. umiejętność przygotowywania materiałów graficznych i multimedialnych, posiadanie prawa jazdy oraz podstawowej znajomości języka angielskiego lub niemieckiego.
Szczegóły dotyczące naborów można znaleźć na stronie internetowej gminy.