Wakaty w gminach. Urzędy szukają pracowników

Opublikowano:
Autor:

Wakaty w gminach. Urzędy szukają pracowników - Zdjęcie główne
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Wiadomości

Pięć wakatów mają do obsadzenia urzędy gmin w Bojanowie, Jutrosinie, Miejskiej Górce i Rawiczu. Ciekawie sytuacja wygląda w Bojanowie, gdzie w pierwszym naborze kandydatów na stanowisko ds. obsługi sekretariatu wpłynęło aż 13 aplikacji. Żadna jednak nie spełniła wymagań postawionych przez burmistrza.

RAWICZ Trzeci nabór
W pierwszym konkursie nikt nie wystartował, w drugim - wybrany kandydat zrezygnował z podpisania umowy. Ogłoszono kolejny nabór na stanowisko do spraw zarządzania kryzysowego w urzędzie miejskim w Rawiczu. Jak czytamy w ogłoszeniu, praca ma być na zastępstwo, ale z możliwością dalszego zatrudnienia. Na pół etatu. Kandydaci muszą posiadać wykształcenie wyższe (preferowane kierunki wojskowe, bezpieczeństwo wewnętrzne, czy zarządzanie kryzysowe). Ponadto powinni wykazać się szczegółową znajomością ustaw i przepisów dotyczących, m.in. przygotowań obronnych państwa, obrony cywilnej, zarządzania kryzysowego i klęski żywiołowej oraz o samorządzie gminnym. Chętni mogą składać dokumenty do 28 lutego.

BOJANOWO Nikt nie spełnił wymagań
Trzynaście ofert wpłynęło na ogłoszony przez Urząd Miejski w Bojanowie nabór na stanowisko do spraw informatycznych oraz obsługi sekretariatu. Jak informuje burmistrz Maciej Dubiel, żaden z kandydatów nie spełniał jednak wymagań formalnych zawartych w ogłoszeniu i nie został przez komisję zarekomendowany do objęcia wolnego stanowiska. W związku z tym, w minionym nabór ogłoszono po raz drugi. Tym razem. oferty można składać do 26 lutego. Wymagania niezbędne jakie należy spełnić to minimum wykształcenie średnie, przynajmniej jeden rok stażu pracy w samorządzie oraz dobra znajomość obsługi komputera. Ważna jest także znajomość przepisów prawa z zakresu samorządu, ustawy o dostępie do informacji publicznej, o ochronie danych osobowych i kodeksu postępowania administracyjnego oraz znajomość języka angielskiego lub niemieckiego na poziomie komunikatywnym. 

MIEJSKA GÓRKA Dwa wolne miejsca
Burmistrz Miejskiej Górki Karol Skrzypczak ogłosił nabór na dwa wolne stanowiska w magistracie - w wydziale organizacyjnym oraz komunalnym. Poszukiwany jest referent ds. obsługi sekretariatu, promocji, strony internetowej i Biuletynu Informacji Publicznej. Osoba, która będzie wykonywać te obowiązki zostanie zatrudniona na pełen etat. Kandydaci na referenta powinni posiadać wykształcenie wyższe magisterskie, a także 3-letnie doświadczenie zawodowe strukturach samorządu terytorialnego. Muszą również wykazać się znajomością przepisów związanych z wykonywanymi zadaniami, zwłaszcza kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o opłacie skarbowej oraz ustawy o dostępie do informacji publicznej, ustawy o finansach publicznych. Jak zaznaczono w ogłoszeniu, ważne również, by byli komunikatywni, odpowiedzialni, dyspozycyjni i potrafili dobrze obsługiwać komputer.

Podobne wymagania postawiono kandydatom zainteresowanym pracą na stanowisku referent ds. obsługi funduszu sołeckiego, ubezpieczenia mienia gminnego, rozliczania energii i paliw w obiektach stanowiących własność gminy. Tu również do objęcia jest pełen etat. W tym wypadku jednak preferowane jest wykształcenie wyższe magisterskie o kierunku finanse i rachunkowość oraz co najmniej 2-letnie doświadczenie w strukturach samorządu terytorialnego. Osoby zainteresowane pracą w sekretariacie oraz w referacie rolnictwa swoje oferty mogą składać do 23 lutego w urzędzie miejskim. Ich otwarcie nastąpi 26 lutego.

 - Procedura naboru na stanowiskach będzie prowadzona dwustopniowo. Pierwszy etap to ocena formalna złożonych dokumentów, drugi - kwalifikacja merytoryczna - w zależności od liczby kandydatów - rozmowa kwalifikacyjna lub egzamin pisemny - zaznacza burmistrz Karol Skrzypczak. 

JUTROSIN Na pełen etat
Zbigniew Koszarek, burmistrz Jutrosina ogłosił nabór na stanowisko do spraw ochrony danych osobowych i profilaktyki zdrowotnej.
 - To praca na pełen etat. Szukamy osoby z minimum średnim wykształceniem i co najmniej dwuletnim doświadczeniem zawodowym w samorządzie gminnym - mówi burmistrz. Kandydat na to stanowisko powinien wykazać się znajomością, m.in. ustaw: o samorządzie gminnym i powiatowym, o pracownikach samorządowych oraz rozporządzeń Ministra Administracji i Cyfryzacji.
- W zakresie obowiązków będzie mieć, m.in. wydawanie zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych w placówkach handlowych i gastronomicznych, podejmowanie działań interwencyjnych w przypadkach łamania przepisów ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi, współdziałanie z placówkami opieki zdrowotnej i ośrodkiem pomocy społecznej - dodaje burmistrz. Wymagane dokumenty należy składać w sekretariacie urzędu do 28 lutego.

Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE