Antyspam
ARTYKUŁY OGŁOSZENIA FIRMY
R E K L A M ATouchPrint G1

Dzięki profesjonalnemu pozycjonowaniu zdobędziesz przewagę nad konkurencją. Dziś walka o klienta toczy się w internecie

› Gospodarka› Inne 25 dni temu    27.08.2020
Artykuł partnera
komentarzy 0 ocen 0 / 0%
A A A

Rywalizacja na rynku dotyczy wielu różnych płaszczyzn. Wraz z upowszechnieniem się internetu kluczowa stała się widoczność firmy w serwisie Google. Eksperci szacują, że już ponad 80% wszystkich transakcji w sklepach i placówkach stacjonarnych to efekt wcześniejszego wyszukiwania w sieci przez konsumentów. Jest kilka dróg, które pozwalają zwrócić uwagę potencjalnych klientów na siebie – i to o nich traktuje niniejszy artykuł.

irma, której strona jest wyżej w Google, ma znacznie większe szanse na pozyskanie klienta

Statystyki ilustrujące wpływ miejsca w rankingu na częstotliwość odwiedzin pokazują to bardzo wyraźnie. Pierwsza pozycja w wyszukiwarce zapewnia od 40 do nawet 60% wszystkich kliknięć. Z kolei sumaryczny udział witryn z pierwszej strony wyników organicznych (na której zwykle znajduje się od 5 do 10 różnych serwisów www) wynosi 95% – Użytkownicy nie chcą tracić czasu na przekopywanie się przez pół internetu, liczą że poszukiwane oferty wyświetlą im się na samym początku. Co ciekawe im bardziej złożone zapytanie, tzw. fraza z długim ogonem, tym większe szanse że konsument zainteresuje się stronami z dalszych miejsc. Wciąż jednak będzie pozostawał w obrębie pierwszej strony Google, na drugą wchodzi zaledwie 2,5-3% internautów – tłumaczy specjalista SEM w firmie AFTERWEB. Wnioski? Pozycjonowanie stron to dziś w biznesie wyższa konieczność, niezależnie od branży. Trzeba przy tym postawić na poprawę jakości firmowej witryny oraz wartościowe treści. Jeżeli content będzie odpowiednio ciekawy, odbiorcy sami będą zostawiać linki do strony, co na pewno zostanie odnotowane przez algorytmy wyszukiwarki.

Reklamy Google AdWords pomagają natychmiastowo przesunąć się na samą górę wyników

Linki sponsorowane stanowią wysoce efektywny sposób na to, aby ściągać użytkowników na własną stronę. Z danych oraz analiz Google wynika, że reklamy realnie pomagają i przynoszą przedsiębiorstwom realne zyski. W odnośniki z systemu AdWords klika nawet więcej użytkowników, niż na strony z rankingu przygotowanego na podstawie algorytmów wyszukiwarki. Trzeba jednak dobrze przemyśleć frazy, na które ma być wyświetlana reklama firmy w Google, skalkulować budżet i stale reagować na zmieniające się stawki. Równie istotną kwestią jest to, komu sponsorowane odnośniki mają się pokazywać. Optymalne wykorzystanie środków stanowi podstawę skutecznej kampanii, jednak nie obejdzie się tutaj bez specyficznych umiejętności.

źródło: https://afterweb.pl/

+ 0 głosów: 0 (0%) 0 -
dodaj zdjęcia Masz swoje autorskie zdjęcia? Dodaj je do naszego tekstu.