Jak powinien wyglądać skuteczny rollup reklamowy?

Opublikowano:
Autor:

Jak powinien wyglądać skuteczny rollup reklamowy? - Zdjęcie główne
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Wiadomości

Strategie promocyjne zmieniają się wraz z obowiązującymi trendami w branży marketingowej. Za skuteczność reklamy w dużej mierze odpowiadają nośniki informacji, które muszą być atrakcyjne dla odbiorców i zachęcać ich do zapoznania się z prezentowanymi treściami. Jednym z nowocześniejszych form przekazu są rollupy reklamowe. Jak powinny być zaprojektowane, aby były skuteczne?

Czym jest rollup reklamowy?

Narzędzie to nie jest niczym nowym na rynku, jednak dopiero od niedawna można zauważyć, że jego popularność dynamicznie wzrasta. Rollup to stojak reklamowy, który składa się z prostej konstrukcji, na której zamontowany jest banner. Rollupy są łatwe w montażu i demontażu, dlatego stanowią mobilne narzędzie promocyjne na targi czy eventy branżowe. Rollup wyróżnia się dużą skutecznością w przekazywaniu informacji – pod warunkiem, że jest prawidłowo zaprojektowany.

Komu zlecić druk rollupów?

Stojaki reklamowe charakteryzują się ciekawym designem. Aby jednak należycie spełniły swoją funkcję, muszą być profesjonalnie wykonane. Firmy takie jak OpenPrint zajmują się projektowaniem rollupów reklamowych, dlatego można być pewnym, że znają obowiązujące trendy w marketingu. Oprócz tego w zakres ich usług wchodzi druk rollupów, dzięki czemu można liczyć na kompleksową pomoc w opracowaniu materiałów reklamowych. Ponadto, jeżeli chodzi o roll up, wymiary można dopasować do własnych potrzeb, co jest dodatkową zaletą takiego rozwiązania.

Dobrze zaprojektowany rollup powinien być prosty i czytelny. Zdjęcie pochodzi ze strony https://www.openprint.pl/roll_up.

 

O czym pamiętać projektując rollup?

Przy opracowywaniu projektu, warto skorzystać z pomocy kogoś, kto zna zasady projektowania materiałów reklamowych. Muszą bowiem być zachowane pewne struktury, które decydują o skuteczności rollupa. Przede wszystkim projekt musi być atrakcyjny i czytelny, dlatego przy tworzeniu takiego bannera, należy trzymać się kilku uniwersalnych zasad.

Roll up – wymiary

O skuteczności rollupa świadczy przejrzystość informacji, dlatego trzeba je dopasować do powierzchni reklamowej. Jeżeli chodzi o standardowy roll up, wymiary dostępne są w trzech formatach: 100 × 200 cm, 120 × 200 cm oraz 85 × 200 cm. Wybór wielkości rollupa powinien być uzależniony od tego, ile informacji chcesz na nim umieścić. Jeżeli zależy Ci na tym, aby baner był widoczny z daleka, powinieneś zdecydować się na największy wariant.

Czytelny przekaz reklamowy

Rollupy, mimo że dostępne są w kilku rozmiarach, mają ograniczoną powierzchnię użytkową. Opracowując projekt, warto więc zadbać o zwięzłość informacji, aby przekazać je w czytelnej formie. Rollup powinien zawierać dane kontaktowe firmy, jej logotyp oraz krótki, ale treściwy slogan. Oprócz tego można ogólnie zaprezentować najważniejsze usługi firmy oraz zawrzeć ogólną informację o ofercie. Ważne jest również zastosowanie call to action, aby zachęcić odbiorcę do kontaktu, w celu szczegółowego zapoznania się z działalnością firmy.

Atrakcyjny projekt graficzny

Najważniejsze jest to, aby prezentowane informacje były opracowane w atrakcyjnej formie. Kluczowe treści powinny znajdować się na wysokości oczu, a cały projekt nawiązywać kolorystyką do identyfikacji wizualnej marki. W rollupie reklamowym lepiej zrezygnować z nadmiernej ilości elementów ozdobnych, aby nie rozpraszały odbiorcy.

Rollup reklamowy – narzędzie do komunikacji marki

Stojaki reklamowe wykorzystuje się głównie na targach i eventach branżowych. Należy więc zadbać, aby jak najbardziej kojarzyły się z marką i dawały jasny przekaz, że warto zapoznać się z ofertą. W związku z tym każdy element musi być szczegółowo dopracowany, aby całość prezentowała się czytelnie, atrakcyjnie i zachęcająco.

Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE