Dostosuj wydruk

Rawiczanie zgłosili blisko 200 awarii

Rawiczanie zgłosili blisko 200 awarii

Przez 8 miesięcy mieszkańcy gminy 183 razy interweniowali do urzędu w sprawie awarii. Zgłaszali niedziałające lampy, uszkodzenia nawierzchni i chodników, zapadające się studzienki kanalizacyjne, nielegalne spalanie śmieci, uszkodzone znaki drogowe, czy akty wandalizmu.

Jak przekazuje Centrum Informacyjne Burmistrza, kwestie dotyczące dziur w drodze, czy awarii oświetlenia to najczęstsze ze spraw, które trafiają do działu zgłoszeń w rawickim urzędzie. CIB wyjaśnia, że za odbiór tego rodzaju danych i przekazywanie do odpowiednich jednostek odpowiedzialna jest Renata Ratajczyk, która przyjmuje wiadomości od mieszkańców za pomocą komunikatora Messenger, e-maila, formularza na stronie internetowej magistratu, czy telefonicznie.

- Staramy się wychodzić poza ramy tradycyjnych form, takich jak e-mail czy telefon, ale jesteśmy również na Facebooku. Musimy być tam, gdzie są mieszkańcy, żeby w razie pilnej sprawy mogli nas bez problemu odnaleźć - zaznacza burmistrz Grzegorz Kubik.

Jak zgłosić awarię, czy zdarzenie wymagające szybkiej interwencji?

- kontakt telefoniczny z Urzędem Miejskim Gminy Rawicz: 518/778-535

- e-mail: zgloszenia@rawicz.eu (temat wiadomości: INTERWENCJA)

- Messenger: Zgłoszenia Rawicz

- Formularz kontaktowy na stronie: rawicz.pl/zglos-problem/

Czytaj także: Jest nowy milioner. W Rawiczu padła "szóstka" w Lotto

autor: Joanna Miśkowiak

Źródło:

Dodano: 2020.10.16

rawicz24.pl Copyright © 2007 - 2020 Południowa Oficyna Wydawnicza
Redakcja "Życie Rawicza" ul. 17 Stycznia 37/4, 63-900 Rawicz, 65 546 52 52